RAST

Oct 16, 2007 i PERSONAL,

Egentligen har jag inte tid för en rast, men jag tyckte att jag förtjänade en ändå för att jag just blev klar med "hemtentan" i religionen.

Lite har jag avklarat denna vecka, och det är ju som Nordström säger; "Man ska inte kolla på den stora högen som är kvar, utan den lilla högen som är gjord." Visserligen är det väldigt svårt när traven är sju meter hög och ska vara klar den här veckan. Liten överdrift kanske, men ska man överdriva ska man göra det rejält.

Ser fram emot Umeå på Fredag, flygresan och hela paketet.

Religionprov del 1, klart
"Hemtentan" (religionprov del 2), klart


Måste börja på Engagerad-artikeln snarast, annars blir det pisk!
Ska återgå till mitt s k "pluggtrans".


Dagens citat;
"Vorrei.. eh.. Linnea ben cotta, per favore."

Hoppas nu att ni kan italienska, för det är ganska roligt.

//Hejhopp, ha det bra
ARRIVERDERCI

comment

Postat av: Linnea

Publicerad 2007-10-17 19:21:37

Sicken otur att jag kan italienska för jag gillar inte det citatet alls! Jag är ingen köttbit ;) hehe

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'