Sofistikerad

Sep 09, 2007 i PERSONAL,

En fullspäckad helg med vin, umgänge, ost och lite rensning.

Helgen började med att EmmyPemmy-älskling kom hit och höll mig sällskap med några glas vin och cigaretter. Miguel anlände ganska snart och var allmänt söt. Det blev en otroligt lyckad kväll måste jag säga, tack.

Lördagen började tidigt, sådär klockan tio var jag uppe för att ta bussen till Kalmar för att träna dans. Jag hade god tid på mig så jag passade på att göra stora fynd som en ny vinterjacka och ett par nya byxor. Fast tanken var att köpa mig en mössa och en halsduk, men så blev inte fallet.
På kvällen blev det vin och ost med några tjejer i klassen hos Maja. Vi hade dukat upp och var uppklädda och småglada. Vinet gjorde som sagt susen och jag sussade sött sedan på natten. Otroligt trevlig och mysig kväll.

Idag har jag mest tagit det lugnt och städat och rensat lite i mitt gamla rum. Det blir nog faktiskt riktigt bra, min mamma är bra att ha till nya idéer. Och nu är jag trött så nu blir det till att sova lite. Det är ju trots allt en dag imorgon också.

I get high on you baby, and I don't think we should wait.

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'