Korsord är inne

Apr 08, 2008 i PERSONAL,

Åh nej, nu känner jag mig för gammal, visserligen har jag fyllt 18, men inte ska man tycka det är roligt med korsord redan? Eller?



Jag har också fått reda på att jag inte lider av någon mystisk sjukdom. Falskt alarm! Det är fullkomligt normalt att man känner sig svimfärdig två dagar i streck.
- Du har bara låg puls och lågt blodtryck. Det är positivt. Det betyder bara att du är vältränad, talar doktorn om för mig.
Jag, vältränad!? Det var mer än vad jag själv visste! Men ack så bra då, jag överlevde även denna gång.



Mycket som borde göras nu, söka jobb, söka till högskolan, fylla i blanketter, göra projektarbete, men det gör jag en annan dag. Jag löser korsord istället, rolighetsfaktorn är garanterat större, tro det eller ej.



Föresten var det en hård helg. Första pubrundan (lagligt) i fredags, som slutade i tragedi och hyschande, men dock så roligt. Dagen efter var vi på att igen, denna gång hos Emmyt. Peppen gick upp och ner hela dagen, men runt nio-tio på kvällen var fyllan på topp. Söndagen blev till att leka lite Bob Marley och "High on Crack". Vattenpipa at Challe's house.


Helgen blev hård, hoppas nästkommande blir ännu hårdare! Dock lite mindre onödigt tjafs och strunt.



Ne men ska man ta och lira lite Zoo Tycoon eller något annat nostalgiskt, eller hitta ett lättare korsord, som man faktiskt har en chans att klara.



(Jag och älskling hade fyra månader igår, grattis till oss.)


SO LONG FUCKERS! / lotta

comment

Postat av: Charleene

Publicerad 2008-04-08 16:39:40

Tack för helgen . =) den va toppen.

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'