Tömd på liv

Aug 05, 2008 i PERSONAL,

Tröttheten dödar mig snart, eller i alla fall söver mig.


Jobbat från i torsdags till idag. Tror inte att jag sovit en blund inatt, känns i alla fall inte som det, man hinner ju inte somna förens man ska upp. Och självklart när jag ska gå till bussen (kl.06.00!?) börjar det ösa ner regn. Då får man ju PEPPEN FÖR JOBB, verkligen...


Men jobbet var faktiskt helt okej, mot alla odds. En dag på konsum kanske inte låter så himla roligt. Men idag var jag och Jonna vid frukten och möblerade om allt så att det blev snyggt, fan va kul vi hade. Nu har jag bara en dag kvar på jobbet, men den dagen är inte förens på fredag.


För imorgon blir det utgång med Emmy och gänget. Fira hennes 18årsdag. Det har jag verkligen peppen för, hoppas bara sjuklingen Emmy blir frisk till imorgon. Då ska vi göra staden ostadig.


Nej, nu tar nog tröttheten över...


Puss. Lotta


P.S sex dagar kvar tills älskling kommer hem till mig. D.S

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'