Ännu en bra vecka pågång

Dec 03, 2008 i PERSONAL,

Ja brosans fest blev ett lyckat kalas. Längre ner ser ni bild på mig och mina homies i Laurenposen (tro det eller ej, alla är inte på låtsas, jag har några riktiga vänner med).
Resten av helgen var väl inte så mycket att skryta med.

Denna vecka kunde inte ha börjat bättre. ON FIRE. Måndagen var allt bra trevlig. BIG TIME.
Tisdagen har väl inte varit alltför spännande. Jobbat från 08.45-19.00, dessutom med 4-5 timmars sömn i bagaget, så jag är ju inte så jättepigg. Min kropp är som en geléklump som manglats ett tiotal gånger. Mina fötter gör ont! Och nu undrar alla varför jag inte går och lägger mig, kanske inte men.. Väntar på det nyaste avsnittet av gossip, kan inte vänta tills imorgon. BIG NO NO.

Ser fram emot helgen. MYCKET.


- Jag, Emmy och Charleene, på vårt allra gladaste humör.

Puss!
/lotta

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'