Ensam.

May 17, 2008 i PERSONAL,

Det känns som att jag har en tung sten i magen, känns ganska obehagligt. Och jag vet inte varför? Kanske är det för att jag känner mig så ensam utan Daniel, speciellt då han är i Högsby, usch.

Varit och sett på bal i O-hamn idag. Åkte dit för att se barndomskompisen Maria, det var ju ett tag sedan nu. Det var trevligt.

Kvällen känns inte så underhållande, när det består av plugg plugg plugg. Har inte orkat börja än, eftersom jag låg efter i Gossip Girl. Nu har jag sett avsnitt 17, och det var hemskt det programmet. =(
Längtar till att avsnitt 18 ska komma ut!

// Lotta.

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'