Summer.

May 13, 2008 i PERSONAL,

Den fruktande pluggarveckan är slutligen här. Skit. Två prov idag som ska göras, jag får hoppas på det bästa.

Jag är trött på skolan,
jag vill härifrån, jag vill sova coh sedfan gå ut och steka i skolan.  När man spenderat en hel dag i skolan, vill man inte komma hem för att plugga. Då vill man bara gå ut i solen för att vila. Att ingen lärare kan förstå det.

Idag blir det i alla fall IKEA, efter många om och men. De senaste veckorna har det var mitt och Daniels andra hem, typ. Men denna gång åker vi dit för at faktiskt köpa något.

Dessutom har jag fått
världens förkylning. Och kan man hitta en mer opassande vecka att bli sjuk på, nej.

Jag sov ensam denna natt,
shit vad svårt det är. Jag hade glömt bort hur det var. Man på så mycket saker när man sover själv, speciellt på saker som måste göras. Jag gjorde nog en hel koregrafi till en dans i huvudet innan jag somnade.

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'