Jööbb!

Sep 04, 2008 i PERSONAL,

Tro det eller ej, men jag har faktiskt en ny mobil nu. Dock inte helny. Den är begangnad från min älskade broder. Thanks bro! Så nu slipper jag min överraskningsmobil som levde sitt eget liv utan hänsyn till sin ägare.

Denna dag var min första jobbdag på konsum i MÖNSTERÅS. Wohoo! Det blev mycket skratt,  från både Challe och mig, för mina jobbkläder (undrar vem som kan ha dessa gigantiska skjortor?). Aja, man fick göra det bästa av situationen och använda sig av  en säkerhetsnål och spänna åt lite. Så liten är jag väl ändå inte? Hm.
Jobbet gick fint för övrigt, trevliga arbetskamrater, och de gav mig beröm bakom min rygg så de måste ju varit nöjda med mig. Jobb imorgon med, och även lördag, vilket hårt jag lever, not.

MEN JAG VILL FÖRTÄRA ALKOHOL, och det går inte nu. Kanske lördag? Är någon på att supa skallen av oss själva? Hm, fan det hade varit för jävla trevligt. Rädda mig någon!

- ur högtalarna nu: RATM
Har fastnat lite tror jag, haha.

// lotta

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'