When your mind is made up

Sep 24, 2008 i PERSONAL,

Dododo dooooo...! Inledningsvist. C vet vad jag snackar om. Jag skiner som en sol, och det gör C med, wihooooo, happy crazy bitches!

Har spenderat en massa dagar nu med att bara kolla på Americas Next Top Model säsong 10 och 11, men nu finns det inga avsnitt att ta hem. Så nu måste man vänta, precis som man måste göra med Gossip Girl. Längtar tills en ny serie ska börja, Läppstiftsdjungel. Men den börjar inte förens i vår. Mycket väntande nu må jag säga...

Utgång idag med E. Very nice indeed!

Och imorgon bär det av till Örebro för att skriva ytterligare tidningar till alla PU-deltagare. Sedan nästa vecka blir det jobb, jobb, jobb. Men det lär väl behövas till en kommande resa eventuellt.

// lottA

comment

Postat av: C

Publicerad 2008-09-25 08:42:26

Jag vet inte om jag gillar att du använder min första bokstav som mitt hela namn, men lite coolt är det ;) kan dom kan vi, right :D

Puss på dej , ha det bra i örebroo.

Postat av: L

Publicerad 2008-10-03 17:58:21

Äh, det får du leva med, det ser snyggare ut än att skriva ut alla namn hela tiden^^

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'