emmaboda'09, onsdag 29 juli

Aug 05, 2009 i PERSONAL,

Vaknar onsdag(29/07-09) 08.15.
Åh nej, försovit mig, fan(känner mig som hugh grant i fyra bröllop och en begravning).
Hjälp, måste duscha.
Oj, har inte packat klart.
Bussen går 09.05.
Vad ska jag ha på mig?

08.55, helvete, skulle skriva ut Emmys biljett.
Ringer.
- Emmy jag har inte skrivit ut din biljett!
- Oj, jag vaknade just!
Anländer till stationen 09.00.
09.03 VART FAN ÄR JAKOB OCH EMMY!?
09.05 Ringer Emmy, hon hinner inte.
Ringer Jakob, han svarar inte (OVANLIGT)
Han dyker upp bakom mig, åh skönt, inte åka ensam till Kalmar.
Emmy hinner upp bussen i Ålem.
VARFÖR SKA DET ALLTID VARA SÅ STRESSIGT?
HAHA.

Lite senare...
Jack och Julia missar tåget, haha!
Och typ fem tåg därefter!









SJUKT BRA START FÖR ÖVRIGT PÅ EMMABODAFESTIVALEN'09!

/ lotta. S
puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'