fina dagar

Aug 20, 2009 i PERSONAL,

Det har blivit mycket häng med min fina Andreas nu. Jag njuter till fyllo.

Igår blev det KM, åh så länge sedan det var, och lika roligt som vanligt blev det också såklart! Mitt i natten kom Andreas och hämtade en full lotta, det tyckte jag var fint gjort av han, haha. Han delade sin säng med mig och pysslade om en bakislotta. Oerhört TACKSAM!
Sedan hem idag till tråkiga Mönsterås för att jobba, usch, ville inte åka hem. Trivs så fruktansvärt bra i hans närhet.
Åh, så bra jag mår.

Beroendeframkallande.

Ikväll vet jag inte vad som händer? Är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna, vill helst ta mig ett varmt bad och sedan äta chips och kolla på desperata hemmafruar.


Ska ju jobba imorgon och på lördag och är inte ett dugg pepp nånstans.


/ lotta. S
puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'