home

Aug 26, 2009 i PERSONAL,

Hemma från Nybro igen. Varit där sedan i Lördags. Jag ville inte åka hem från Andreas.
Usch. Jobbet kallade!

Vi har varit på IKEA, på lite fest, i skogen, och självklart har han lagat god mat åt mig. Det är riktig lyx det!

Igår när Andreas var och jobbade åkte jag till Kalmar för att träna lite disco. Struntar i mitt skadade ben. Det kanske mår bra av träning? Fan så kul det är. Fast jag var lite halvkass. Oline och jag skrattade mycket åt varandra iaf(fast antagligen mest åt oss själva).

Känns som att ja skriver lite i punktform eller något? Hm, trött.

Så idag(efter jag kommit hem från Nybro) har jag jobbat en liten stund, hängt hos brosan, snackat skit med Challe och Emmy(sjukt länge sedan känns det som?) och löst korsord.


Andreas kommer redan imorgon, så jag behöver inte vänta länge för att få träffa honom!
GUTT.


/ lotta.S
Puss

comment

Postat av: Signe

Publicerad 2009-08-27 22:58:55

hahahah jag älskar att du alltid löser korsord. du är helt klart en korsords-tjej! :D

Postat av: Nic

Publicerad 2009-08-31 08:51:38

Disco låter spännande.

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'