ny frisyr, både hårfärg och längd

Aug 30, 2009 i PERSONAL,



Nu har jag färgat håret(igen!). Var så illa tvungen. Mitt hår var.. hm, jaa, inte som det skulle iaf, och inte som är tillåtet! Dessutom klippte jag det kort, eftersom mitt hår är så trasigt det kan bli(som det lätt kan bli efter 5989643 st blonderingar). JAG VILLE VERKLIGEN HA LÅNGT.

Bara för typ 2-3 veckor sedan hade jag axellångt blond hår med snelugg.
Nu har jag brunt kort hår med lugg.
Det kan ändras väldigt mycket på kort tid!

Saknar min Andreas väldigt mycket nu. Han ligger tydligen hemma sjuk nu och jag kan inte åka dit och pyssla om honom. Det suger. Hoppas sjuklingen kryar på sig snart. Våra planer går inte att genomföra ifall man ska vara sjuk!

/ lotta. S
puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'