härliga kvällar, härliga nätter

Aug 08, 2009 i PERSONAL,

Är helt slut efter två nätter med lite sömn.
Men det var det verkligen värt.

Sitter och lyssnar lite på Monde Yeux, fastnade lite för dem på Emmaboda. Jag, Signe och Agnes satt och chillade till denna härliga musik på festivalen. Om ni inte hört dem så lyssna(!) nu! Man blir så avslappnad av hans röst och musikens fina melodi.

Härliga kvällar, härliga nätter.

Nu önskar jag att min jobbhelg flög förbi i en väldans fart. Varför? Jag bara vill det.


- Just nu vill jag ha detta. (Bild från september'08)
Klädd för en höstdag för att träna discodans.
Höst och dans, åh, så härligt.
Saknar dansen så sjukt mycket, lär väl inte bli mer sådant, fy..


Vill också färga håret mörkbrunt och klippa lugg, haha (det som jag lovade mig själv att jag inte skulle göra på ett jävla tag).
NEJ, lotta.


/lotta. S
puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'