fredagstristess

Aug 14, 2009 i PERSONAL,

Så var man hemma igen efter ett par mysiga dagar hos Andreas.
Hemma = tristess.
Jag har fått äta god mat, som vanligt från "den nakna kocken", och blivit manglad i TP (också av "den nakna kocken", a.k.a Brolle).

När jag skulle hem stannade jag till i Kalmar för att klacka om mina skor och köpa en ny hatt(den tappade formen på hultsfred'09). Jag lyckades med mina två mål, vilket var viktigast sa Julia och Emmie tröstande(som jag mötte i all hast), dock blev det ju lite mer än så. Hm, typiskt mig.
Det blev också ett par jeans, en sjal, en t-shirt och en skjorta. Ja, ja, sånt händer så lätt, men jag borde inte få vistas i en storstad, eller på internet för den delen heller.

Just nu har jag äntligen fått igång mitt Desperate Housewives-tittande igen. Kom ju av mig när jag såg det sista programmet i den fjärde säsongen, vilket förstörde allt(kändes det som). Efter att ha sett fyra briljanta säsonger ändrats plötsligen allt i ett program. Blev helt paff, men började ändå titta på säsong fem, vilket efter två program rann ut i sanden.
Men nu så, nu är jag på G igen! Tror det får bli en helg med en massa DH. Simon säger ju faktiskt att säsongen artar sig ganska snabbt, om man bara ger det en chans.

Det kommer bli en helg med jobb och DH, men med inget mys, skit. Får ta igen det i början av nästa vecka.

/ lotta. S
puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'