i could say

Feb 20, 2009 i PERSONAL,

Är förbannat trött. Jobbat tio timmar idag. Vissa på jobbet alltså, suck... Fyra dagar gjorda, tre dar kvar.
Tror det kommer att bli en mysig helg i alla fall, trots mycket jobb. Hoppas på trevligt sällskap.

Btw, i tisdags gjorde jag mitt teoriprov till körkortet och jag KLARADE DET. Så grattis till mig!

Rosa + grått = alltid oslagbart


- Lily lily lily allen, jag diggar dina texter, HÄMND!

Since you've gone I've lost a chip on my shoulder,
Since you've gone I feel like I've gotten older,
And now you've gone it feels as if the whole wide world is my stage


puss
/lotta

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'