EMMABODA DIRR!

Jul 28, 2009 i PERSONAL,

KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOS på jobbet, fett tråkigt. Fan så orättvist.
Ida och jag var arga, haha. Hoppas Mickis kryar på sig!

Hem efter en dålig dag på jobbet (jobbat för tre idag känns det som, och Ida för fyra!), äta mat, börja packa (som fortfarande är det tråkigaste som finns!), iväg vid nio, till Calle, där en massa vänner sitter, blir mycket prat, sen hem. Och nu sitter jag här bara för att mamma tvingar mig att ta bort mina tempfiler (och då måste man kolla allt annat på nätet och uppdatera sin blogg). Egentligen borde jag packa och SOVA(!) nu, men det är ju, ja, tråkigt.

Snart drar jag till EMMABODA ons-sön, så hörs sen.
Emmaboda dirr, som jakob hade uttryckt sig.


PÅ RASSLEFESTIVALEN'09! PÅ RASSLEFESTIVALEN'09! PÅ RASSLEFESTIVALEN'09!

Ja, ni fattar.

/ lotta S
puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'