Gotlandsbilderna

Jul 15, 2009 i PERSONAL,

Jaha, nu har mycket hänt, hultsfred och allt, men jag får väl börja med lite bilder från trippen på Gotland!

FREDAG
Första kvällen blev det Burmeister för hela slanten!  Det var skoj med mycket dricka och mycket dans! Till och med en liten dans runt strippstången, haha.
Tog dock inga kort så den här snodde jag från Olle:


- Jag inne på Burmeister.


LÖRDAG
Lördagen började med en dag på stranden och årets första bad (jag vet att jag är sen). Vi löste korsord, eller mest jag, och de andra drack öl. Sedan blev den alkohol i stora mängder och utgång på det!

Här är bilderna från lördagen, som jag plåtade:











Gillar denna bild som bror olle tog på mig:



SÖNDAG
Söndagen blev en lugn bakisdag i Visby med lite bakad potatis, fynd på indiska (en jättesöt klänning) och espresso, sedan blev det båten hem igen.

Lite bilder från söndagen:



Olles bild:


Fett mysigt var det:)

(Snart kommer hultsfredsbilderna)

puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'