HULTSFRED'09

Jul 15, 2009 i PERSONAL,

HULTSFREDSFESTIVALEN'09, SÅ JÄVLA BRA!

Har inte haft så roligt på SÅ länge.
Shit vilken värd festival, tack campet.
Vårat camp var bäst!

Blev småsjuk när jag kom hem, och det var ju opepp, så jag somnade i två timmar. Sedan så var jag uppe i en halvtimma och mådde pissdåligt, och då somnade jag i 17(!) timmar, och då blev det bättre. Skönt det, kan inte vara sjuk nu när jag ska jobba så sjukt mycket.

Bilder från hultsfred'09 kommer senare.

Igår fick jag klartecken av jobbet att jag kunde vara ledig då Emmabodafestivalen äger rum, JIPPIE sa jag och beställde biljett med det samma! FAN VA GUTT! Det blir väl nästan samma folk som på Hultsfred, sjukt skoj!
(Egentligen hade jag inte fått ledigt på torsdagen och lördagen, men jag fixade torsdagsledigt idag iaf, lördagen får väl hon fixa.)

Så nästa stopp: EMMABODAFESTIVALEN'09!
Först blir det att jobba häcken av mig, har jobbat två dar nu och har fyra dagar kvar, sen är man ledig en dag och sen blir det jobb igen. Och sådär håller den på tills emmaboda, och sen efter emmaboda igen.

Puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'