slarvat bort en kurs, kul

Jul 25, 2009 i PERSONAL,

Hon är en surkärring, nu är det bevisat! ÄNTLIGEN LITE RÄTTVISA!
Ida och jag är glada och nöjda i smyg.

Idag kom det in en tysk på jobbet som handlade 8(!!!) påsar!!! Det var mig en generös tysk!

Vart har mitt MaC-betyg tagit vägen? Till de skolor jag sökt står det obehörig, och jag antar att det är p.g.a att mitt MaC-betyg har försvunnit! Fan va lyckat, JÄVLA F*TTSYO! Tur att jag ändå inte ville gå i skolan nu. Dessutom hade jag nog inte kommit in i alla fall. Men va fan, ofta den kursen försvunnit?! Den är ju SJUKT viktig! BITTER, JO TACK!

Har massor att göra..
-Sy in två skjortor.
-Städa mitt rum efter kriget som varit där inne(förstår inte vem det är som stökar ner så mycket, och vem som inte städar det?)
-Sy upp ett par jeans.
-Måla tånaglarna(mycket viktigt)
-Städa en ytterligare gång(kommer inte bli städat på bara en gång!)
-Sova
-Se en massa filmer på bio! Typ den nya HP!
-Lyssna in mig mer på banden som ska till Emmaboda!
-TRÄNAAA!? Mitt ben funkar ju nu, tror jag iaf.
-Göra något åt mitt liv(fast det får bli efter emmaboda, haha)!


- Vad händer ikväll? Dött?

/ lotta
Pusss
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'