disco, disco, disco!

Nov 10, 2009 i PERSONAL,

Åh idag har jag tränat minsann. Och det gick bra för en gångs skull. Nu gäller det bara att fila lite på dansen så att det blir snyggt också, haha. Och dessutom ska jag få alla andra i gruppen att välja en System-of-a-Down-låt(eller något liknande) som låt till våran uppvisning. Nämde jag att jag dansar disco? Alltså vi dansar till musik som Agnes och Cascada, hm, värdelös musik alltså. Så därför försöker jag få alla att välja lite bättre musik. Måste bara hitta något man kan dansa till, men jag tror det ska gå galant, haha, not.

Fast i våran grupp har vi gjort ganska tokiga saker:

Första uppvisningen gjorde vi värsta cowboy-grejen till "Cotton Eye Joe" och fulade oss. Vi dansade t.o.m nåt i stil med linedance först, haha, fan så skoj!


- Dansavslutning'07(disco)
Jag vet att det är superkassa bilder, men har faktiskt inga andra.


Sedan, förra året, kom jag på att vi skulle köra versionen av "I like to move it" från Madagascar och ha leopardmönstrat på oss. Sjukt roligt var det, och vi fulade oss då med. Jag fick stå ensamen i början och i slutet, hjälp!


- Dansavslutning'08(disco).



Så jag hoppas att även denna idé går igenom! Haha, men är man äldst får man väl köra över de andra, nee fy Lotta. De enda ja behöver övertala är väl Frida och Oline, och de verkar på så! 



- Innan dansträningen idag.

/ lotta sandebäck, puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'