fika här och där

Nov 10, 2009 i PERSONAL,

Jag och Charleene bestämde oss för att ta en liten fika på vår gamla skola. Vi kom sedan fram till att vi känner noll personer där nu, förutom lärarna. Så det blev en kort fika där, för att sedan fortsätta fika på Lilla istället. 


- Charleene



- Ja, jag älskar budapestbakelse(äter det nästan jämt på Café), MUMS!

Snart ska jag "laga"(alltså steka) hamburgare(brist på fantasi) och sedan blir det att sy på min förbannat snygga svarta klänning(är rädd för att förstöra den, gah). Resten av kvällen kommer jag att ägna åt Scrubs och ett nytt avsnitt av Gossip Girl.

/ lotta sandebäck, puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'