HAHAHA

Nov 14, 2009 i PERSONAL,

Jag har just sytt om en gammal klänning jag hade nyår'07, eftersom jag inte har något annat att ta på mig(det har man tydligen aldrig även om man köper och köper kläder, mysterium!). Då tänkte jag att jag kunde ha lite före och efter bilder, men glömde ta kort på den innan jag sydde om den. Så då tittade jag på min gamla bd för att se efter bilder på den, men det fanns inga. Men jag hittade en annan kul bild från 2007, FAN VAD MAN ÄNDRAS PÅ TVÅ ÅR!
Hittade en till kul bild på mig från 2006, här snackar vi att man ändras!!

Den är från min brors inflyttningsfest i början av hösten2007,
haha, KOLLA PÅ OSS, HAHA:


- JAKOB, hahahahaha jag dör.
Jag? WTF gör jag?
Och Daniel??? WHAT!?
 


- Alltså, alla har vi väl varit där? HAHAHA.


Utgång idag i alla fall! PEPPAR!


/ lotta sandebäck, puss

comment

Postat av: han där bak med konstig grej på huvet

Publicerad 2009-11-14 16:14:51

HAHA NÄ FYFAN INTE OK!!!!!!!11111111111

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'