jävla discomusik

Nov 16, 2009 i PERSONAL,

Ärligt talat? Finns det någon bra "discomusik"?

"Är den här discolåten bra?"
"Ja, kanske det, om jag var tio år yngre, eventuellt."

Finns det någon som tycker att disco går att lyssna på, förutom om man inte ska dansa.
Tydligen gör det de, har jag lärt mig idag.

Åh, så le jag blir på det. Och hur kan ingen höra takten i en låt som INTE är disco. Borde man inte vara ganska bra på att hitta takt i en låt ifall man håller på med dans? Fan räkna i huvudet, lär ni er ingenting?

IRRITATION! Och ja, det är pga att min musik inte gick igenom. Så nu ska vi vara som alla andra, alltså, vara seriösa på dansavslutningen. HUR SERIÖST KAN DET BLI OM MAN ÄR SÅ GAMMAL SOM JAG? Jag kommer se ut att vara fjorton. Det är ju en aning lättare ifall man gör ironi av discon istället.

Det hade inte spelat någon roll vilken musik det blev, bara det blev något som inte var klassisk discomusik, suck.



- Jag var i alla fall glad innan jag åkte till träningen.

comment

Postat av: lisa j

Publicerad 2009-11-16 23:49:28

Lotta, du ska inte dansa disco då, jag har dansat sen jag var liten och jag har dansat allt från balett till typ eh ja ALLT! gå inte på dansinstitutet börja på sensus i kalmar, eller nej gör inte det, för jag slutade, men åh, varför dansade du inte där när jag dansade där??

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'