sömn?

Nov 01, 2009 i PERSONAL,

Ännu en sömnlös natt. Fattar verkligen inte varför jag inte kan sova. Vaknade vid sex idag och kunde inte somna om förrens nio. Och sedan vaknar jag självklart vid elva. Så fem ynka timmar har jag fått ihop. VAD ÄR DET SOM ÄR FEL!? Detta är tredje natten det är såhär, suck.

Ska tydligen jobba idag också. Något jag verkligen inte planerat, men det är svårt att säga nej till Ida(och det faktum att det faktiskt är söndag och att man tjänar en massa då). Ser absolut inte fram emot detta, är ganska sliten efter två dagars festande och ingen sömn på tre dar.

För övrigt: en underbar kväll igår(som jag kanske redan skrivit i ett föregående inlägg)!


Nu ska jag dricka färdigt mitt varma kaffe och sedan ta en rejäl dusch.

/ lotta sandebäck
puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'