lite tunga kanske? att äta?

Oct 09, 2009 i PERSONAL,

Emmys avskedsfest med disneytemat var superskoj. Alla gick verkligen in i att föreställa en disneyfigur, som var tur, eftersom jag hade gjort det(sydde ju en snövitsklänning, som blev väldigt lik för övrigt). En toppenkväll blev det, ska uppdatera sedan, alla fina bilder osv.

Nu tror jag att det snart blir top model 13 för min del, och eventuellt lite gossip. Har ju haft virus på datorn, så har inte kunnat se några avsnitt förrän nu.

Imorgon kanske det blir bio.

Idag var det första gången på jobbet jag fick skiva tunga, fy fan va äckligt, att äta alltså, tror jag.. hm. Har ju faktiskt aldrig smakat, fast kommer ju aldrig göra det så, jag lever i tron att det smakar apa.

/ puss puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'