byta hårfärg

Sep 27, 2009 i PERSONAL,

Hittade ett foto på mig som syrran tagit för ett tag sen, då jag hade rött hår. Shit vad jag byter hårfärg ofta.
- Då var jag rödhårig (i våras)
- Sedan var jag blond (över sommaren)
- Nu har jag brunt hår, och ska snart färga det ännu mörkare.

Och detta är alltså under loppet av ett halvår. Fast nu är ju mitt hår trasigt som fan också, sådant man får ta.


- Jag posar med en jättelång dragkedja(?), den är längre än den ser ut och då ser det ju ganska lång ut också, undrar vilket klädesplagg man behövde en sådan lång dragkedja.

/ lotta sandebäck
puss
puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'