storstädning i rummet

Sep 14, 2009 i PERSONAL,

Jag städar, rensar och slänger i mitt rum med 60-talshits spelandes från min gamla cdspelare som jag hittade under sängen(man blir så himla glad av den musiken). Ja tro det eller ej jag SLÄNGER faktiskt saker. Jag gillar att spara saker helt enkelt. Det är riktigt svårt att slänga gamla saker. Men nu är jag uppe i två konsumpapperskassar(var ju tvungen att förtydliga "konsum", måste ju marknadföra min arbetsplats haha.). Är väldigt stolt över mig själv. Men nu blev jag så trött på att städa, så att jag var tvungen att gå och ha en paus från det.

Började faktiskt igår med storstädningen. Dock tog det hela dagen att få ordning i klädgarderoben och plocka upp alla kläder från golvet. Så mycket rensande hann jag ej.

Jag ska sticka iväg till IKEA sedan för att inhandla en klädställning, äntligen, och lite fler galgar. Mina kläder får inte plats i garderoben längre och dessutom är det sjukt snyggt att ha dem hängande på en klädställning så att man hela tiden kan se dem(fast i och för sig ser man nästan alltid mina kläder i mitt rum, de ligger nämligen på golvet, ska bli bättre på det där nu).

Sedan blir det discodans såklart!



- Tömt garderoben på de kläder som ska upp på klädställningen sen. Självklart kom katten och la sig över allt.



- KAOS!


- StädarLotta.


Igår var fina Andreas här och förgyllde min dag. Han var så söt för han var så himla bakis hahaha. Han åkte i morse, blä.

Sjutton dagar kvar!
LONDON.



/ lotta sandebäck
puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'