stort dilemma

Sep 30, 2009 i PERSONAL,

Ja, imorgon åker vi, jag och Andreas, till LONDON!
Och jag har ett stort dilemma.
På något konstigt sätt ska jag packa så LITE som möjligt till London eftersom den ska fyllas med shoppingkläder hem. Och jag är inte bra på att packa "lite"! Detta kommer bli sjukt jobbigt.

Jag får packa..
en outfit till på fredagen som jag kan shoppa i(sedan har jag ju på mig en).
Tror att det blir den blåa klänningen från Velour = lätt att ta av och på, perfekt för shopping.
- Resten får jag alltså shoppa.
antagligen inga skor alls(!), får ha på mig ett par skor.
- FÖR SKOR SKA DET SHOPPAS(har hållt mig nästan hela sommaren eftersom jag vill ha en massa härliga höstskor, och sedan en månad tillbaka bokade vi resan, och då var det inte lönt att köpa skor).
Och sedan det vanliga som smink, hårprodukter osv.

MEN BARA EN OUTFIT, aah, och ett par skor som jag ska ha på mig. HJÄLP HJÄLP HJÄLP. Vet inte vad ja ska ha för skor, vill ha högklackat, men det är ju lite smådumt att resa i. Men att shoppa i vanliga skor på Londons gator känns också superdumt, så, hmm, DILEMMA DILEMMA!


LONDON CALLING!


/ lotta sandebäck
puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'