visste ni...

Sep 26, 2009 i PERSONAL,

VET NI ATT?
- ..idag är det exakt ett halvår kvar tills jag får handla på systemet, jag blir alltså 20(!) om sex månader! Åh så härligt det ska bli!

- ..idag är det bara fem dagar tills jag och Andreas åker till London, åh så gutt, LÄNGTAR!

- ..igår träffade jag Jonna på jobbet, plötsligen insåg vi att vi båda skulle till London samtidigt! Helt sjukt ju? Vad är oddsen?

- ..idag hände en annan konstig sak. Jag var först upp ur sängen idag, av alla familjemedlemmar? Det har nog aldrig hänt förut, ifall jag inte ska upp och jobba, eller är sjuk, haha.

- .. idag bestämde jag mig för att börja att tycka om te. Vi hade chaite hemma så jag gjorde mig en enkel chailatte, det var helt okej faktiskt! Dock var det väldigt mycket socker i så nyttigt var det ju inte. Men jag får väl tappa ner med tiden. Vill ha något varmt att dricka nu i dessa kalla tider. Att dricka mycket kaffe får man ju så ont i magen av.

- ..igår jobbade jag tydligen(?) så hårt att mina skor gick sönder, så Tifa fick tejpa dem så att jag inte skulle snubbla. Skitsexigt att gå runt med en stor brun tejp runt skon(så om ni såg mig, jag brukar inte gå omkring så!):



/ lotta sandebäck
puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'