NYA SKOR, FAST INGA KLACKAR(!)

Aug 23, 2010 i PERSONAL,


Jag har lånat syrrans springskor nu när jag varit ute och joggat så mycket. Min mamma tyckte väl att det var lite onödigt och att jag kunde få ett par egna. Eller, hon har tjatat på mig att hon vill köpa mig ett par, eftersom att hon vet att jag inte tänker skaffa ett par själv och hon råkar vara sjukgymnast, och ja, ni fattar resten med ont i knäna ifall man springer i dåliga skor osv. Ja så i torsdags när vi var på IKEA tog vi vägarna förbi stadium och det var där jag hittade dessa snyggingar. Ja, tro det eller ej, men det fanns faktiskt ett par riktigt bra skor med väldigt bra recensioner plus att de är snygga och mestadels svarta. Förstår inte riktigt varför de nästan bara(dessa var de enda svarta, och de hade nyss kommit in tror jag) finns vita springskor. Det är ju helkorkat när man ska springa ute i den självklart smutsiga naturen och de vita ser ju automatiskt mycket skitigare ut i gentemot de svarta. 
Skorna är från Nike och heter LunarSwift

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'