1001 filmer du måste se innan du dör

Jan 06, 2010 i FILM / TV SERIE,

Har äntligen köpt boken "1001 filmer du måste se innan du dör" (den svenska upplagan, den amerikanska får bli ett senare projekt). Har räknat med att se minst hälften av dessa filmer det här året. Ville ha ett kul nyårslöfte. Jag har sett runt 70 av dem innan jag köpte boken för två dar sedan. Ska räkna upp dem jag sett sedan när jag väl har boken, glömde den hemma i Habbestorp nämligen(har bara flyttat hälften av sakerna än, ska hämta resten av sakerna på lördag).

Har ökat med fyra filmer till sen boken fanns i min ägo:

I förrgår såg jag Saturday Night Fever(som var riktigt kass faktiskt) och idag har jag sett Taxi Driver(helt okej), Themla & Louise(väldigt bra!) och Traffic(den var okej). Kanske blir det en till lite senare.
 

 // puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'