new york i love you / paranormal activity

Mar 23, 2010 i FILM / TV SERIE,

Har glömt att rapportera om två nya filmer jag just sett, två väldigt olika filmer.
 
New York, I Love You gillade jag faktiskt inte. Det kanske beror på att jag har sett fram emot denna film i kanske två år. Den har jämförts med Love Actually och jag förstår likheten, men det fina med Love Actually är inte med i denna film. Inget som rekomenderas!

Om ni vill ha mardrömmar och svårt för att sova ska ni se Paranormal Activity. Fy fan vad jag ångrar att jag såg den för den är så sjukt läskig att jag knappt klarar av att vara ensam längre. Ni kanske tror att jag inte behöver vara ensam så mycket nu när jag har en sambo, men han jobbar ju natt så det är väldigt läskigt.
Men ni modiga, se den, för det är en riktig skräckfilm det!

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'