VAD HAR JAG GETT MIG IN PÅ?

May 25, 2010 i HOMEMADE,


Jag fick för mig att jag skulle försöka sy mig ett par höga korallfärgade(eller liknande) shorts. Hittar inga shorts som jag vill ha, så jag tänkte att jag kunde göra egna. Jag har försökt en gång förut som slutade, hm, ja, i katastrof. Denna gång var jag beredd med ett mönster, visserligen för byxor och visserligen för låga jeans, men spela roll tänkte jag, det funkar nog!
Jag visste inte innan att det skulle ta längre tid att bara förstå texten än att sy själva shortsen. Ja, detta är rena grekiskan för mig, så jag är tvungen att goola upp varje ord för att ha en liten aning om vad de menar. Trots alla motgångar har jag inte gett upp och det går faktiskt framåt! Får se hur det slutar. Kan ju inte bli bra första gången!

comment

Postat av: Emmy

Publicerad 2010-05-26 15:48:17

Här finns massa gratis bra mönster annars, verkar vara rätt fett: http://www.burdastyle.com/patterns?free=1&highest_rated=1 - good luck ma frienddddddd

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'