HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS(PART 1)-PREMIÄR

Nov 19, 2010 i FILM / TV SERIE,


I onsdag spontanbokade vi biljetter till Harry Potter och Dödsrelikerna-premiären. Klockan var runt sex-snåret på kvällen och då kom vi plötsligen på att vi kanske borde se detta, så vi köpte biljetter till halv tolv-visningen.

Och ja, fy va bra det var, som väntat! Jag njöt varje sekund! VÄNTAR SPÄNT PÅ NÄSTA DEL! Jag är en Harry Potter-nörd, när det gäller filmerna, jag erkänner.

Jag kan banne mig inte få nog av Harry Potter. Snart borde man ordna ett stort Harry Potter-maraton (med även den nyaste filmen, alltså sju filmer), någon som är på? Fast det kanske kan bli svårt att hinna med alla filmer på en dag. Det måste ju handla om, i alla fall, sjutton timmar, och antagligen t.o.m mer än det. Och jag som tänkte att Sagan om Ringen-triologin skulle bli ett långt maraton. Men det ska nog inte bli några problem att dygna med Harry Potter!

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'