JOBB JOBB JOBB

Nov 30, 2010 i PERSONAL,

Det blir väldigt mycket jobb nu.
Jag åkte ju i onsdags till Göteborg för att jobba torsdag-söndag. Det blev en snabbshopping i stan innan jag skulle dra mig hemmåt(en sextimmarshems-resa). Jag hittade fem supersnygga tröjor på ZARA och ett par snygga vinterskor som är platta(!). Kände att det var dags att ha ett par platta vinterskor också, inte bara gå på höga klackar. Sedan hittade jag ett par jeans på WEEKDAY och hoppas innerligt på att jag kommer att använda dem. Jag har högar av jeans, men använder de aldrig. Jag har två par svarta höga, och ett par svarta låga som jag anväder. Det blir lite tråkigt att alltid ha svarta byxor på sig. De nya jag köpt är gråa, så jag håller tummarna för att de ska funka!

Jag kom hem igår efter min långa vistelse i Göteborg, och hann med ett snabbt besök hos Sara. På torsdag bär det av igen, fast till Borås. Där blir det tre dagar att jobba, torsdag till lördag, sedan blir det en ledig söndag i Borås(vad gör man där?). Stannar på hotellet i Borås till onsdag, eftersom jag ska jobba i Kungälv måndag och tisdag. På onsdagsmorgonen kör jag ner till Fjälkinge(i Kristianstad) igen, för att jobba på onsdagen och torsdagen. På fredag och lördag blir det Växjö, sedan är jag ledig i två dagar!
Vecka 50 är jag och jobbar i Karlskrona tisdag och onsdag. På fredag och lördag blir det jobb i Visby igen.

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'