LESLIE NIELSEN ÄR DÖD

Nov 30, 2010 i FILM / TV SERIE,


Såg just att Leslie Nielsen hade dött igår. Jag gillade verkligen hans filmer! De har en sådan där "usel humor" som jag älskar. Min favorit är "Dracula - dead and loving it / Det våras för Dracula"(bilden är från den filmen), och glömmer aldrig när jag såg den första gången. Det var med min barndomskompis Hanna Fransson när vi var små(vi var väl runt 8-9 år, kan jag tänka mig). Vi skrattade så vi tjöt. Det värsta av allt var att vi glömde bort vad filmen hette, så vi hade bara minnet av hur rolig den var. Till slut nu för något år sedan hittade jag den, vart vet jag inte, men jag skrattade högt av lycka!
Det är riktigt tråkigt att han nu är död.

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'