EMMABODA, FLYTT, STÄDNING, MAMMI-HÄNG

Aug 03, 2011 i PERSONAL,

NUUUUuuuuså! Förra veckan var det Emmabodafestivalen som gällde, vilket var nice! Bilder kommer upp snart! (VILLE INTE ÅKA DÄRIFRÅN)
Kom tillbaka till Stockholm i söndags och då var det flyttpackning och städning som var på schemat.
Mammi var så snäll och hjälpte och peppade mig trots min trötthet å allt som man blir efter festival. Har även hunnit jobba tolv timmar i måndags.
Så nu har jag flyttat ut från min gamla lägenhet, flyttat mina saker till en lägenhet i Högdalen och jag bor nu i tre veckor i en lägenhet vid Tekniska Högskolan på Östermalm. Sedan, den 21 augusti, flyttar jag till Högdalen med en annan tjej!
Har umgåtts väldigt mycket med Mammi nu de senaste dagarna, vi åt mat på The Doors igår och fikade gott på Café 60 idag. Fint har vi haft det, och nu har hon åkt hem.
Nu är jag trött. Nu ska jag äntligen ta igen mig från festival, flytt och städning!
Imorgon ska det förtäras vin, främst med Alice som jag inte träffat på mycket länge. Sedan kommer det nog mer folk! Fint liv just nu!

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'