BESÖK PÅ SCIENE FICTION-BOKHANDELN

Dec 21, 2011 i PERSONAL,

Jag och Erik var och julhandlade i måndags, eller kanske inte bara i måndags, hela förra veckan typ. I måndags, i alla fall, tog vi en vända till Gamla Stan för att besöka, tro det eller ej, Sciene Fiction-bokhandeln. Ja, det är sant: min pojkvän har fått med mig till nördarnas paradis. Och tyvärr måste jag erkänna att jag trivdes lite där bland alla konstiga brädspel. Dock tittade säkert alla andra på mig rätt konstigt och undrade säkert ifall jag var vilse. Så ifall ni vill köpa kluriga och nördiga sällskapsspel, spring dit! Det lär bli fler besök av mig där!

comment

Postat av: Emmy

Publicerad 2011-12-21 11:44:44

Världens bästa butik!

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'