19.02.2011 ERIK 25

Feb 20, 2011 i PERSONAL,





Jag och Alice hade stora problem att bestämma ifall vi skulle ta oss ut till Lidingö eller inte, där Erik från klassen hade 25-årsfest. Till slut tog vi en taxi, som kostade mig en vante, och plötsligen var vi på festen.
Vi dansade sönder oss.
Runt tvåtiden bestämde vi oss för att ha efterfest hos Ivan. När vi äntligen var hemma hos Ivan, så somnade alla, även jag, runt 5-tiden. Detta var inte så smart, eftersom jag skulle jobba dagen därpå. Så det var bara att gå upp(för mig) vid åttatiden för att ta bussen hem för att sedan ta bilen till jobbet.
Men det var det värt, för det var en kanonkväll!

(Sista bilden, på mig, är tagen från Marlene)

comment

Postat av: Marlene

Publicerad 2011-02-25 20:31:42

åh vad kul att du har en blogg :D du åker in på blogglistan från och med nu!! ;) /kram

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'