INGET HINDRAR MIG FRÅN ATT ÅKA PÅ EMMABODA, TYDLIGEN

Jul 22, 2011 i PERSONAL,

JAG SKA TILL EMMABODAFESTIVALEN.
Är pepp.

Det var många hinder att ta sig förbi:
jag skulle jobba på fredagen
jag ska flytta ifrån min lägenhet den 1 AUG.
hade inga flyttlådor
mamma kunde inte komma upp och hjälpa mig förens nästa fredag
väldigt lite med pengar(pga mitt förra jobb, de gjorde ett misstag med min kommande lön, vilket betyder att jag får min lön för Juni nästa månad...)
biljetterna till Emmaboda var SLUT

Fick i alla fall min ledighetsansöken från jobbet godkänd igår, då jag hade bestämt dagen innan för att dra tillbaka min ansökan(tänkte nämligen strunta i Emmaboda). Men jaha, så då blev man kluven, speciellt när man vet att biljetterna redan var slut.
De släppte ju lite biljetter då och då, men man visste ju inte när. Så jag satt och uppdaterade skiten i typ tre timmar, vilket gav resultat! Så jag kirrade mig en Emmabodafestivalbiljett! Dock betyder detta att jag måste flyttpacka som satan nu i helgen. Har just införskaffat mig flyttlådor, som jag burit på genom hela stan i, vilket kändes som, 40 grader. Umppfhf.
Ikväll ska jag festa med Therese&co och dra till Debaser Slussen. KOM FOLK KOM(som känner mig dvs)!

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'