INTE EN FÄRGGLAD DAG

Mar 01, 2011 i PERSONAL,


Bilden talar inte om hur jag mår idag. Känner mig inte det minsta färgglad!
Vaknade med halsont och en sjuk kropp. Trots detta, gick jag upp runt fem i morse, pga att jag var tvungen att lämna tillbaka min hyrbil idag. Jag insåg ju kvällen innan att jag hade bilen full med jobbgrejer, och då menar jag FULL, så det var bara att lasta ut allt ur bilen och upp till lägenheten(bor på våning sex, suck) i ottan. Sedan var det dags att lämna bilen inne i stan', för att sedan åka hem igen med kollektivtrafiken. Detta gjorde ju inte mig något friskare direkt, så jag har bara legat i sängen hela dagen.
Borde gå ner till affären och handla halstabletter, men orkar verkligen inte, suck...

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'