KRASSLIG & BIO: BLACK SWAN

Mar 05, 2011 i FILM / TV SERIE,



Åh suck, är fortfarande sjuk. Sjukare än i torsdags till och med. Är riktigt trött på att ha konstant huvudvärk, samtidigt som ett rivjärn ligger och skaver i halsen. Jag får inte sova, vaknar varannan timma av halsont och igentäppt näsa. Ja, jag tycker synd om mig själv.
Igår tänkte jag, dumt nog, ignorera min förkylning och dra ut med några från klassen på middag och bio: Black Swan. Visserligen var filmen en av de bästa jag någonsin sett, men fan va kasst jag mådde hela tiden.

Nu har jag i alla fall tänkt att bli frisk. 
Jag får väl strunta i min rastlöshet och stanna i sängen tills jag blir riktigt kry, eftersom jag måste vara frisk till nästa helg då jag får besök!

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'