JAG SÄGER NÅT OM FILM I HELGEN

Aug 03, 2012 i FILM / TV SERIE,

Tänkte att jag skulle skriva om några gamla härliga musikaler nu i helgen. Det kan bli upp till fem stycken hade jag tänkt. Har inte bara blivit dålig på att skriva om filmerna jag ser här på bloggen, utan även att se filmerna. Den senaste månaden har jag sett noll, och månaden innan såg jag säkert 100 stycken. Detta är mest pga att jag jobbar så mycket, och det enda jag ser på när jag kommer hem är sitcoms. Just nu är det Spin City som jag ser om ett par gånger. Vet inte vad det är med mig, men så fort jag ser en serie från början till slut, så kan jag inte riktigt släppa den, vilket leder till att jag antagligen ser om den ett par gånger till. Jag blir så emotionellt involverad att jag inte kan släppa en historia ibland. JA jag är konstigt då det gäller film och serie. Och ni som undrar hur jag kan sitta och glo på fyra filmer på en dag, eller en till två säsonger av en serie på en dag, är detta antagligen varför.
 
Så, tillbaka till helgens bloggande. Om ni är intresserade av äldre musikaler, men inte vet vilken eller vilka ni ska titta på, så ska ni kika in här då och då i helgen!
 
 

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'