FLAMS, TRAMS, FILM, KATT OCH JOBB

Dec 11, 2012 i PERSONAL,

 
 

                                             [Några instagrambilder från senaste månaden, @lejt, stillbilder från filmer som "Dead Man", "Fart, Flickor och Faror", "Vem är rädd för Virginia Woolf", "Att Angöra en brygga".]
 
Är sjukt dålig på uppdatera nu. Vet inte varför. Kan vara pga att det alltid är mörkt, så att man alltid är för trött för att ta bilder, och dessutom svårt att få en bra bild. Och, ja, för att jag jobbar mycket. Stresskollar film just nu på grund av mitt dumma mål jag satte upp i juni. Har ungefär 25-30 filmer att se innan 2013 börjar. Ja, lite stressigt! Speciellt då man inser att efter den 22 dec har jag inte direkt tid för att titta på film. Ja vet, jag är lite löjlig då det gäller det målet. Men jag har så svårt att bara strunta i ett mål som jag satt upp för mig själv. Det är likadant ifall jag sätter upp ett mål då man står på löpbandet. Jag ger mig fan på att nå målet då, trots att jag i princip svimmar efteråt. Knäppt kanske.. eller? Njee.. Kanske inte, jag tror det är många som är som jag då det gäller sådant. Oj, nu flamsar jag på min blogg. Hoppsan. Ska försöka uppdatera mer, jag lovar...! Jag har fått in lite ny inredning i vårat hem och dessutom lite nytt i garderoben som jag måste visa! Ska uppdatera imorgon, för då är jag ledig! Nu ska jag fortsätta att titta på vackra svart-vita filmer å njuta av min lediga kväll.
 
Eller, en till sak. Är lite ledsen över vår tv som "föll" i golvet för någon vecka sedan. "Föll" = elaka katter.

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'