JULKLAPPAR

Dec 17, 2012 i PERSONAL,

Kom på igår att det är ju julafton väldigt snart, och inte hade jag köpt några klappar. Så idag handlade jag allt på en och en halv timme, och då var antagligen en trekvart av den tiden slösade i kö. Effektiv, javisst! Kanske inte så svårt för mig att handla julklappar längre då man jobbar på Åhlens City. Då får man tips och idéer hela tiden medans man arbetar. Himla bra eller hur? Så nu är jag verkligen redo för att fara hem till fina Småland. Dock måste jag vänta tills på lördag för att köra hem, då jag är ledig i fyra dagar. Längtar!
 
Imorgon har jag en ledig dag, och då blir det nog julklappsinslagning! Yey!

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'