BAFTA 2012 NOMINATIONS, PART II

Feb 12, 2012 i FILM / TV SERIE,


Så, här är lite mer kategorier jag inte tog med i förra inlägget. Här-> Winners and Nominations, kan ni se de nominerade och några priser som redan delats ut. Snart, om 40 minuter, börjar galan, yey! Så om ni inte kan se den live och bara vill veta vilka som vann kan ni titta in på hemsidan jag länkade, så kommer resultatet stå där inatt!
Och jaa, jag vet att jag hjärtat nästan alla(kanske till och med alla) Tinkers nomineringar, men jag älskar den filmen (precis allt med filmen). Ren PERFEKTION.
(Min åsikt symboliseras med ett hjärta, alltså, filmer jag önskar och tycker förtjänar att vinna, och pricken är för de jag tror vinner.)

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'