OSCAR THE 84TH ACADEMY AWARDS

Feb 26, 2012 i FILM / TV SERIE,


Så, efter mycket tittande, pust, så har jag fått nån sorts av uppfattning av vilka, som förtjänar sig en Oscar. Så här ovanför ser ni (som med BAFTA), de med hjärtan jämte sig är de jag ÖNSKAR får en Oscar, och de med en svart prick är de jag tror kommer att kamma hem priset.
Hoppas på Gary Oldman väldigt väldigt mycket! Men jag vet att det inte kommer å hända, då Oscar är helsålda på filmen The Artist, och allt med den. The Artist kommer gå hem med flest filmer i alla fall, vilket är tråkigt tycker jag.. Aja, ska försöka njuta inatt med att se Oscarsgalan, trots att jag vet att det kommer bli stora besvikelser.. Men Alice och jag ska i alla fall ha skoj! Oscarsgalan börjar halv tre inatt om jag fattat det rätt...

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'