THE OSCARS NOMINEES 2012, DIRECTING.

Feb 08, 2012 i FILM / TV SERIE,


[Här kommer mina åsikter om vilka ska få en Oscar av årets nominerade. Blir antagligen en massa fler inlägg med några andra kategorier. Först i ledet kommer kategorin: DIRECTING. OscarNominees]
Jag har äntligen sett alla filmer ifrån kategorin Directing, alltså de Oscarsnominerade i den kategorin. I den vänstra spalten ser ni filmerna i den ordning jag VILL ska vinna, och tycker förtjänar det. Högst upp hoppas jag mest på, och de som är längre ner, nej inte alls.. I detta fall tycker jag alla de tre översta i den vänstra spalten förtjänar det, kanske då mest Alexander Payne för The Descendants men även Terrence Malick för filmen Tree Of Life. I den högra spalten ser ni då högst upp vilka jag tror har störst chans till en oscar, å de lite längre ner i listan: minst chans. Ja ni fattar.
Jag tror faktiskt på Michel Hazanavicius som vinnare för den här kategorin för jobbet med filmen The Artist.

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'