TODAY I'M WEARING THE SKIRT AGAIN, OH YES I KNOW.

Jul 22, 2012 i CLOTHES,

[Sweater and top from Topshop, skirt from Asos.com, shoes from Converse, bag from Cambridge Satchel and belt from New Look.]
 
Ja jag vet, jag använder min nya kjol i princip varje dag, men alla andra kjolar/byxor/shorts har plötsligt inte blivit lika snygga att ha på sig. Dock inser jag ju såklart att jag måste komma över min crush och inte stänga ute de andra.
 
Idag fick Therese och jag äntligen vår lediga tid att matcha. Så sen eftermiddag stack jag och Erik för att möta upp Therese och Johan på Blå Lotus för att prata om allt mellan himmel och jord, eftersom vi bara ses en gång i halvåret. Hoppas det inte tar lika lång tid till nästa gång!

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'